Jak na tom zatím jsem

20. října 2014 v 23:07 | Yasminn | 
Relativně krátkou dobu po minulém článku o mém hubnutí píšu další. Budu sem psát pravidelně, jak na tom momentálně jsem, protože mě to motivuje a když mám chuť dát si něco nezdravého nebo vynechat cvičení, myslím na to, jak to budu říkat trenérce nebo psát sem - a to se mi nechce, takže raději neporuším svá pravidla. Níže jsou jídelníčky za celý minulý týden.

Nejdřív krátké shrnutí:
S trenérkou Lucií Hendlovou spolupracuji od 21. 9. Domluvily jsme pravidla, jídelníček a cvičení a já se držela naprosto skvěle.. prvních patnáct dní. Pak jsem si jídlo přestala hlídat, ale pořád jsem se nepřejídala, jen jsem jedla celkem nezdravě a přestala jsem cvičit. Stále lepší, než můj počáteční nezdravý režim.
To až teď do víkendu (11.10-12.10), kdy jsme se večer opět přejedla sladkostmi. Pokud si dobře pamatuji, tak v sobotu jsem si večer dala celou bílou studentskou pečeť, balíček jojo bonbónů, mléčnou rýži, metro dezert... Určitě ještě něco, ale už si to nepamatuju. V neděli opět studentskou pečeť, kupovaný pudink, 3bit a ještě jednu věc, už nevím jakou. :D

V pondělí jsem se na sebe naštvala a zase začala zravě. Níže popisuji jednotlivé dny.



Pondělí:
Snídaně: Domácí pribináček (tvaroh, mléko, pudinkový prášek, med)
Oběd: Kapustové karbanátky, brambory, tatarská omáčka
Svačina: meruňkový jogurt, arašídy
Večeře: Kousek chleba s cottage, vejce
(cvičení: 30 days shred, level 3)

Celkem: 6941 kJ, 93g bílkovin, 160g sacharidů, 86g tuků

Úterý:
Snídaně: Ovesná kaše (40g vloček, 100ml mléka, 7g čokolády, 13g medu), jablko, mandarinka
Oběd: Kapustové karbanátky, brambor, mrkev, okurka
Svačina: 30g arašídů, 2 jogurty, med
Večeře: dvě kaiserky, 50g tofu, hořcice, cibule
(cvičení: ne)
Celkem: 7190 kJ, 85g bílkovin, 235g sacharidů, 47g tuků

Středa:

Snídaně: Ovesná kaše (50g vloček, 100ml mléka, 5g čokolády, 15g medu)
Oběd: Fazole (z plechovky :D) s chlebem, domácí chipsy
Svačina: Dva bílé jogurty, med
Večeře: Arašíy
Celkem: 7336 kJ, 79g bílkovin, 229g sacharidů, 54g tuků

Čtvrtek
-tento den jsem nejedla moc dobře, protože jsem byla celý den mimo domov a neměla jsem ani moc peněz na jídlo, tak jsme si v rychlosti musela vzít něco z domova... Měla jsem tedy jen:
-celozrnná bageta
-hodně moc :D celozrnné bábovky
Velmi orientačně celkem kolem 6500 kJ

Pátek
Snídaně: Tuňák ve vlastní šťávě s chlebem
Oběd: Obalovaný květák s bramborovou kaší, domácí chipsy
Svačina: jogurt, med
Večeře: Omeleta, chléb
Celkem: 7185 kJ, 99g bílkovin, 184g sacharidů, 61g tuků

Sobota
Snídaně: Ovesná kaše
Oběd: Zapečené brambory
Svačina: Jogurt, med
Večeře: Dva "tofuburgery"
Celkem: 6588 kJ, 68g bílkovin, 186g sacharidů, 55g tuků

Neděle
Snídaně: Ovesná kaše
Oběd: Zapečené brambory
Svačina: domácí pribináček
Večeře: tofuburgery
Celkem: 6640 kJ, 80g bílkovin, 131g sacharidů, 53g tuků

Nebyl to úplně ideální týden, ale příští to snad bude lepší. Váhu nevím, budu se vážit až příští týden o víkendu. vyčítám si, že zatím jen jím lépe, ale tsále necvičím, za celý týden jen jednou.

Co ještě musím zlepšit:
-více pít, pořád na to zapomínám, nejsem zvyklá pít vodu
-neuzobávat mezi jídly
-cvičit
-jíst relativně dobře i ve čtvrtek, kdy bývám celý den v Praze
-méně sladit
-jíst zeleninu
-pečlivěji si vše zapisovat

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 christiiinka christiiinka | Web | 21. října 2014 v 9:27 | Reagovat

Já myslím, že na začátek to docela jde :-) taky jsem si zrovna dala na snídani ovesnou kaši :D. Přeju ti, ať ti zdravý režim vydrží:)

2 Lukáš Lukáš | Web | 21. října 2014 v 10:16 | Reagovat

děkuji za připomenutí některých jídel... již brzy si je vychutnám též

3 Yasminn Yasminn | E-mail | Web | 21. října 2014 v 10:44 | Reagovat

[1]: Děkuju :) Já se přiznám, že mi kaše moc nejedou, ale snad si zvyknu. :D Pořád menší zlo, než třeba tvaroh.

[2]: Za připomenutí čeho? :) Připadá mi, že jím dost jednotvárně a nevím, co na tom může inspirovat.

4 theheroine theheroine | Web | 21. října 2014 v 10:52 | Reagovat

Jé, vzpomínám si na moje slabé chvilky, kdy jsem si řekla, že budu jíst zdravě, cvičit a všechno prostě. Ale brzo jsem toho vzdala, protože na mém těle nevidím žádný rozdíl v tom, jesli jím zdravě, nebo sežeru vše, co vidím. Navíc jsem štíhlá a vysoká, tak proč se trápit.:-)
Ale přeju ti hodně štěstí, ať ti to vydrží co nejdéle:)

5 Akim Akim | E-mail | Web | 24. října 2014 v 13:42 | Reagovat

Já slečně moc přeji, aby ji v budoucnu nikdy nedostihla její minulost a vlastně i současnost a také ji přeji, aby si nikdy neuvědomila, jak moc si ubližuje.

6 Akim Akim | E-mail | Web | 24. října 2014 v 13:44 | Reagovat

[5]: Ten komentář pochopitelně patří jinam, omlouvám se :-)

7 Kamila Kamila | 11. listopadu 2014 v 22:16 | Reagovat

Je určitě dobře, že s tou váhou něco děláš :). Přeju pevný nervy. Ale pro začátek bych fakt úplně vypustila tu čokoládu. Takový přejídání, byť i na jeden den by se stávat nemělo ... A chápu, že když člověk není zvyklý cvičit, že je to pro něho problém. Cvičení doma je občas docela nuda, takže bych doporučovala spíš chodit plavat :).

8 Yasminn Yasminn | E-mail | Web | 11. listopadu 2014 v 22:55 | Reagovat

[7]: Tak ta čokoláda mi vůbec problémy nedělá, je to vždy jen malá kostička na ochucení ovesné kaše :)

A mimochodem, už mám o 4 kg míň :3 :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama