Výsledky inbody a první kroky

11. října 2014 v 11:36 | Yasminn | 
Kdo mě zná už z předchozího blogu, asi ví, s čím stále bojuji. Mimojiné s váhou. Nikdy jsem nezveřejňovala, kolik opravdu vážím a podobně, protože mi to už přišlo příliš osobní, ale rozhodla jsem se to změnit a budu sem naopak psát všechno. Ale v nějaké rozumné míře, nebojte se. :)

Pokusů bylo strašně moc, ale pevně věřím, že tentokrát jsem na správné cestě. V to jsme věřila už tisíckrát, já vím... Ale teď mám víc důvodů věřit, že právě nynějšek je přelomový.

Nejdůležitějším důvodem pro mě je, že jsem vyhrála proměnu s Lucí Hendlovou - mladou trenérkou z Prahy, která se právě připravuje na soutěž v bodyfitness, se kterou řeším jídelníček i tréninky a radí mi, když si s něčím nevím rady. "Nakopávat" mě bude celé tři měsíce a tuhle příležitost já prostě nezahodím.

Také jsem byla poprvé na in body. Pro ty, co nevědí, je to jakási vylepšená váha, která zjistí i poměr svalů a tuků v těle, kolik máte vody v těle, jaký je váš bazální metabolismus a podobně.



Výsledky nebyly překvapující.

Měřím 162 centimetrů a vážím 100,7 kg. Ano, je to hodně moc. Ale mívala jsem i 110 kg.... A něco s tím udělám.

Mám 30,2 kg svalů a 46,8 kg tuků, má čistá hmotnost bez tuku je 53,9 kg, bazální metabolismus 1533 kcal (6438 kJ). Na další měření půjdu někdy před Vánoci.

A co tedy dělám pro to, abych něco shodila?
Samozřejmostí je jídelníček. Jím asi 1750 kcal (7350 kJ) denně, piji 3 litry vody a jím půl kila zeleniny denně, což je pro mě obrovská změna, protože vodu jsem nepila v podstatě vůbec (jen přeslazené čaje a kávy) a zeleninu jsme také nejedla vůbec. Zatím je to pro mě těžké.
Vyhýbám se bílému pečivu a cukru a na kalorických tabulkách si hlídám poměr B:S:T. Samozřejmě se vyhýbám příliš zpracovaným potravinám, jídlu, co mému tělu nic nedává a podobně.

V mém jídelníčku najdete především:
ovesné kaše nebo sušenky, jogurty, tvarohy, cottage, žitný chléb, sýr, šunku, kuřecí prsa, tuňáka v konzervách (jiné maso mi nechutná), fazole, čočku, brambory, rýži, zeleninu... A tak dále.

A také se snažím cvičit. :D Střídám tréninky doma, kdy cvičím podle videí - nejčastěji Jillian Michaels, ale místo kardia cvičím vlastní cviky, protože jinam mě bolí kolena. A to střídám s rychlou chůzí, pokaždé pět až sedm kilometrů.

Tak jo. Teď jsem popsala, co bych měla dělat. :D Musím se ale přiznat, že mám první menší krizi. Píšu "menší", protože trochu hřeším, ale rozhodně jsem se nevrátila do starých kolejí, stále se měním, stále dělám více, než třeba před měsícem. Ale jím nezdravěji, než bych měla.. Nepřejídám se, jen jím horší věci. A také jsem pár dní necvičila.

Prosím o nakopnutí do zadku.

Už mám napsaný jídelníček na zítřek, takže to snad zase půjde.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Kika Kika | E-mail | Web | 11. října 2014 v 17:50 | Reagovat

Jednou ses rozhodla s tím něco dělat, tak se nevzdávej. Jestli chceš nakopnout, podívej se na nějaké fotky proměn (já koukám třeba na stránky fitness na FB), vždycky mě to namotivuje ;)

A lehce Ti závidím tu vyhranou proměnu s trenérkou ;)

2 bludickka bludickka | E-mail | Web | 12. října 2014 v 12:15 | Reagovat

Poznám tě vždy podle designu :) Držím pěsti, ať se ti podaří uspět v boji s váhou!

3 Orida Orida | Web | 12. října 2014 v 19:31 | Reagovat

S váhou sú nekonečné boje, ale držím palce a verím, že to zvládneš!

4 hogreta hogreta | E-mail | Web | 13. října 2014 v 23:22 | Reagovat

Fandím ti! Je super, že ses rozhodla se sebou něco dělat, a ještě lepší je, že ses nebála přimout odbornou pomoc trenérky. Spousta holek na tvém místě dělá tu chybu, že si myslí, že to zvládnou samy - no a dopadá to tak, že si při svém hubnutí zhuntují klouby a zpomalí metabolismus.
Takže přeji mnoho úspěchů a ať jsi se sebou spokojená :).

5 Kermie Kermie | Web | 22. října 2014 v 20:59 | Reagovat

je fajn ,že s tím chceš něco dělat :) držím palečky :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama